euch auf einige Weyse erhebet.
Aber euren Glauben u. Vertrauen auf
Gott müßen eure Fehler nicht
dämpfen, wie manichfältig sie auch
sind. Ja ihr müstet es recht suchen,
daß ihr eure Fehler nur recht
gründl. u. ohne allen Selbst-Be-
trug erkennen möget, damit ihr
durch solche Erkäntnis, als durch
ein Saltz vor aller Hofarth u.
aufsteigenden eitlen Gedancken be-
wahret werdet, oder doch diese gar
balde in euch selbst dämpfet. Denn
das würde euer Fall seyn, so ihr
nicht vest an der Demuth hieltet.
Nihil vobis tribualis, praeter
delicta, socordiam, elationem,
ingratumque animum in Deum,
in populum, in amicos, quorum
preces
impetrarunt. Itaque suppliviter
etiam atque et iam a DEo peta-
tes, plane ut vobis ostandat, qui-
busnam rebus divinos impediatis
conatus, quo minus per vos persi-
ciat quae velit, vestra negotiis ma-
joribus obstante infirmitate.
Ita elemum submittatis volere
animo coram scrutante corda
et venes DEo, impese soliciti, ne
in concionibus congressibus ne cuig-
quam animum offendatis. Haec
meditatis nutrix est verae ger-
manoque submissionis. Cogni-
tio sui ipsius, hoc est, im-
becillitatis nequitioque sub
notitia intimo concepta ani-
mo Christianam humilitatea
ac virtutem parit, alit, augetque
[...] enim vero meminisse vos ve-
lim, ac saepius animo reputare,
multos concionutores apud in-
feror cruciaro. Cur ita? nempe
ob